Wednesday, May 13, 2009

Bersedia maju setapak lagi

Bismillah...
Sari dua lagi sekali lagi kita akan mewaqafkan diri,masa dan tenaga untuk tamrin PBC bersama peserta dan mungkin jentera baru kita.Sambutan semakin hangat,kalau dulu nak cari 30 orang pun sulit..ini kita terpaksa membataskan penyertaan demi memastikan kelancaran program di kedua-dua pihak peserta dan penganjur.Terima kasih dan syabbas kepada yang berjaya hadirkan rakan kongsi baru masing-masing.
Betulkan niat masing-masing, agar semua pengorbanan kita tidak sekadar menjadi debu-debu di tepian jalan...bukan mencari glamour,bukan juga kerana dunia tapi kerana Allah untuk HPA yang kita sayangi.
Pengorbanan adalah rutin kepada mana-mana perjuangan,kepahitan bukan racun tetapi ubat yang mujarab kepada penyakit jiwa kita.Justeru kita sedia berbuat apa saja untuk perjuangan ini..
Ana dapat rasakan cahaya kecemerlangan makin hampir dengan kita,selama hampir 5 tahun kita merintis perjuangan ini nampak sangat peningkatannya yang mendadak.(Jualan Caw Dungun kini menduduki rangking ke 4 di pt. Timur..setakat dimaklumkan pada ana) a AlHamdulillah Allah mengizinkan kita untuk melayari bahtera ini dengan baik..Ya Allah ku bersyukur atas apa yang engkau berikan namun izinkan aku untuk pergi lebih jauh lagi dengan rahmat dari mu...

No comments: